Selamat datang . love you all

HANA TAJIMA :D

Perghhh , penat koddd . baru alek umah . malam tady tdoq uma eyjaaa . kenapa aku tdo uma eyjaa ? Haaa cite dye cmniee . Semalan lepas abes je larian 1 MALAYSIA 1 SUKAN 1 MURID tuuu . kitorang lepak JJ jap . Thennn tggu c FAFA and the gang tak sampai-2 . kitorang gerak dulu sebab malas nak tunggu lelame . then malam tu pulak , eyja ajak gy dengar ceramah ADIK USTAZ ASRI . aku pun ikotlahh , sebab takde ape nak buat kat rumah. Stay lhaa uma eyja jap , then malan tu kitorang berbaju kurung kaler HIJAU . eyja cakap dah mcm daun pisang dah . HEEE <3 Eyjaaa soh aku buat tdung hana tajima (KONONNYE LAH KAN) . mcam serabut je ouhh aku tengok . tapi dah nak puaskan aty dia . aku try , pakai style hana tajima . mcm kelambu dah aku nengok HEEE . tp lelame dah biasaaa . Then abes dengaq ceramah . kitorang pun balik . and lepak kat umah eyjaaa , dengaq loghat mak dia yang selalu membuatkan aku jadi BLUR sepanjang masa . HAIHHH , EYJA  , EYJAAA :D

    

No comments:

Post a Comment